Grąžinkite per 30 dienų – jokių klausimų!

Pristatymas 4,00 € – nemokamai išleidus 49,00 € žiūrėti pristatymo parinktis

Pristatymas 4,00 € – nemokamai išleidus 49,00 €žiūrėti pristatymo parinktis

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Taip, galite! Esame pasiekiami darbo dienomis nuo 10 iki 13 val.

📞 +370 700 44 741

Greitai reaguojame į el. laiškus – paprastai tai padarome per kelias valandas darbo dienomis, dažnai net greičiau.

✉️ info@trendhim.lt

Apsipirkdami pas mus, turite 30 dienų grąžinti visą arba dalį savo užsakymo, jei prekių pakuotės lieka nesugadintos ir prekės nebuvo naudotos.

Grąžinti prekę labai paprasta. Viskas, ko jums reikės, – yra jūsų užsakymo numeris ir el. pašto adresas, kurį naudojote užsakymui pateikti.

Sekite šia nuoroda, kad pradėtumėte.

Atkreipkite dėmesį, kad:

  • Grąžinimo tvarkymo mokestis – 5,00 € visiems grąžinimams. Keitimams šis mokestis netaikomas.

  • Jei grąžinate užsakymą, kuriam buvo taikytas greitasis pristatymas, grąžinsime tik standartinio pristatymo mokesčio atitikmenį.

  • Pinigų grąžinimas bus atliktas naudojant tą patį mokėjimo metodą, kuriuo apmokėjote užsakymą.
  • Tiesioginiai keitimai galimi tik keičiant tos pačios prekės dydį. Jei norite pakeisti vieną dizainą kitu arba pasirinkti brangesnį gaminį, turėsite grąžinti originalią prekę ir pateikti naują užsakymą.

  • Personalizuotos prekės negali būti grąžinamos ar keičiamos.
  • Intymios prekės, tokios kaip auskarai, kojinės ar apatinis trikotažas, gali būti grąžinami tik originalioje, neišpakuotoje pakuotėje.
  • Negalima sujungti dviejų grąžinimų į vieną siuntinį – mūsų sistema to nepalaiko. Prašome kiekvieną grąžinimą siųsti atskirai.

Kaip sukurti grąžinimą:

Gausite el. laišką su išankstine grąžinimo etikete.

Atspausdinkite ją ir pritvirtinkite prie grąžinimo paketo. Ekologiškiausias pasirinkimas – pakartotinai naudoti originalią pakuotę, jei įmanoma.

Tada pristatykite savo grąžinimo paketą į artimiausią „Smart Posti“ punktą, o mes pasirūpinsime visu likusiu procesu.

Mes dirbame tikrai greitai. Neįtikėtinai greitai. Jei tik paspaudę mygtuką „Pirkti“ supratote, kad padarėte klaidą – nedvejodami paskambinkite mums. Bandysime atšaukti užsakymą dar prieš jam išeinant iš sandėlio, tačiau negarantuojame, kad jis jau nebus pakeliui.

Taip pat, deja, mūsų sistema neleidžia pridėti ar pašalinti prekių iš jau pateikto užsakymo (kompiuteris sako „ne“). Geriausias sprendimas tokiu atveju – grąžinti užsakymą, atgauti pinigus ir pateikti naują.

Tikriausiai jau tai padarėte, bet vis tiek turime paklausti… ar tikrinote savo el. pašto šlamšto (spam) aplanką? Laiškai neturėtų ten patekti, bet kartais taip nutinka. Kai kurios el. pašto programos taip pat skirsto laiškus į skirtingas kategorijas, todėl patvirtinimo laiškas gali būti pasislėpęs kur nors ten.

Jeigu niekur jo nerandate ir nuo užsakymo pateikimo praėjo daugiau nei 30 minučių – susisiekite su mumis ir mes jums išsiųsime naują užsakymo patvirtinimą.

Mūsų dizainai kartais tampa savo sėkmės aukomis ir būna greitai išparduodami. Kai taip nutinka, produkto puslapyje atsiranda forma, kurioje galite įrašyti savo el. paštą – ir mes jums pranešime, kai prekė vėl bus sandėlyje.

Laimei, turime daugybę puikių gaminių, ir išparduotos prekės puslapio apačioje rasite keletą panašių pasiūlymų.

Nekantraujame, kada galėsite gauti savo užsakymą ir išbandyti jį pirmą kartą! Būtent dėl šių akimirkų mes dirbame.

Kai tik išsiųsime jūsų užsakymą, gausite el. laišką su siuntos sekimo nuoroda. Kai kuriais atvejais gali praeiti kelios dienos, kol siunta atvyks į jūsų šalį ar regioną ir kol bus atnaujinta galutinio kurjerio informacija – bet nesijaudinkite, jūsų siuntinys juda.

Turime tik vieną biurą / sandėlį – Horsense, Danijoje. Nors labai norėtume jus sutikti gyvai, deja, neteikiame prekių atsiėmimo vietoje. Mūsų veikla yra labai efektyvi, o rankinis atsiėmimas gali sukelti vėlavimų.

Todėl ir siūlome 30 dienų visišką grąžinimo galimybę – kad galėtumėte apsipirkti ramiai, žinodami, kad jei, netikėtinai, jums nepatiks gauta prekė, ją galėsite grąžinti – be jokių klausimų.

Taip! Visiems mūsų produktams taikoma 2 metų garantija nuo gamybos defektų. Jei nutiko kas nors, kas nebuvo sukelta natūralaus dėvėjimosi, nelaimingo atsitikimo ar netinkamo naudojimo – parašykite mums el. paštu info@trendhim.lt. Aprašykite, kas nutiko, kaip tai įvyko, ir pridėkite nuotrauką arba vaizdo įrašą.

Norėdami peržiūrėti visus jūsų šalyje galimus atsiskaitymo būdus, slinkite šio puslapio apačion. Visi mokėjimo metodai nurodyti poraštėje.

Jūs apsiperkate kaip privatus klientas – šiuo metu nesame orientuoti į perpardavėjus.

Bet… jeigu ieškote kalėdinių dovanų visai įmonei ir norėtumėte įsigyti kelis šimtus odinių kuprinių – susisiekite su mumis. Esame tikri, kad galėsime susitarti.

Paskutiniai straipsniai

Naujausios kolekcijos