Grąžinkite per 30 dienų – jokių klausimų!

Pristatymas 4,00 € – nemokamai išleidus 49,00 € žiūrėti pristatymo parinktis

Pristatymas 4,00 € – nemokamai išleidus 49,00 €žiūrėti pristatymo parinktis

Kiekvienas turi savo istoriją

Norime padėti kiekvienam vyrui papasakoti savo.

Mūsų vizija

Vyrų aksesuarai nėra tik puošimasis ypatingoms progoms ir jie nėra skirti tik tam tikrai vyrų grupei. Tai nėra apie gudrybes ar vien gerą išvaizdą. Tai – apie savo istorijos pasakojimą ir tai, kas daro jus unikaliu. Vienas iš būdų tai padaryti – dėvėti smulkias detales, t. y. aksesuarus.

„Trendhim“ kuria kokybiškus vyrų aksesuarus, kurie yra madingi ir įperkami. Šiuo metu turime 13 prekių ženklų, kasmet pristatome kelias kolekcijas ir nuolat plečiame straipsnių arsenalą, kad jūsų pirkinių patirtis būtų kuo naudingesnė.

Mūsų vertybės

Norite dirbti „Trendhim“ bendrovėje?

Peržiūrėkite mūsų laisvas pozicijas ir geriau mus pažinkite perskaitę mūsų „Atlasą“ – vidinį vadovą apie mūsų kultūrą.

1 Kiekvienas turi savo istoriją2 „trendhim“ istorija2.1 20072.2 2008 – 20142.3 20152.4 20162.5 2017 – 20182.6 20192.7 20202.8 20212.9 20222.10 20232.11 20242.12 2025

„Trendhim“ istorija

Ar būna tokių dienų? Tokių, kai nuolat spaudžiate snaudimo mygtuką ir mintis apie dar kelias minutes lovoje atrodo neįtikėtinai viliojanti? Taip, mums taip pat pažįstama.

Tai pasirinkimai, kuriuos darome, suformuoja mūsų istoriją.

Mes negalime nuspręsti, kiek ilgai jums snausti, bet galime jums padėti papasakoti savo istoriją, siūlydami produktus, kurių nerasite niekur kitur. Mūsų gaminiai sukurti Danijoje ir pristatomi per 13 unikalių vidinių prekių ženklų – kiekvienas jų kalba savita kalba.

Ką pasirinksite jūs?

Kokią istoriją papasakosite?

Skaitykite, kaip gimė „Trendhim“ – nuo pat pradžių iki šiandien, kiek tik atsimename.

2007

Visos geros istorijos prasideda nuo pradžių... bet ne ketvirtą ryto

„Trendhim“ įkūrėme 2007 metų pabaigoje – Sebastianas ir aš (Mikkelis). Mums buvo po 18 metų, baiginėjome paskutinę gimnazijos klasę. Buvome jauni, kupini energijos, degėme noru sukurti savo verslą... ir pakankamai naivūs, kad iš tiesų tai padarytume.

Turėjome dvi idėjas – savaitgalinis duonos pristatymas į namus ir internetinė vyrų aksesuarų bei papuošalų parduotuvė.

Žinote, kaip sakoma – verslininkas turi daryti viską, kad pasisektų tikslą? Na, kad ir kaip norėtume su tuo sutikti, greitai supratome, kad keltis ketvirtą ryto ir dalinti duoną – ne mums.

Ir viskas. Rytinio pristatymo idėja buvo greitai palaidota, o iš tų ankstyvo kėlimosi pelenų pakilo „Trendhim“.

2008 – 2014

Viskas arba nieko

Į verslą investavome viską – ne tik pinigus, bet ir laiką, santykius, socialinį gyvenimą. 16 valandų per dieną, 7 dienas per savaitę – dvejus metus. Jokių atostogų, jokių švenčių. Tai buvo tikras darbas iki išsekimo.

Iš bendro buto persikėlėme į namą, kuriame tilptume tiek mes, tiek įmonė. Mažiau nei po metų „Trendhim“ jau reikėjo tikro sandėlio.

„Trendhim“ svetainė 2008 / 2009 m. Prašom, pasijuokit.

2009-ųjų pabaigoje „Trendhim“ jau uždirbo tiek, kad galėjome sau mokėti visą atlyginimą. Iki tol dirbome laikraščio išnešiotojais ir gėlių rišėjais, kad turėtume ką valgyti. Reikėjo daug aistros dirbti ne visą darbo dieną, kad galėtum sau leisti dirbti pilną darbo dieną.

2012-aisiais nusprendėme – laikas pradėti kurti savo produktus. Taip gimė pirmasis mūsų prekių ženklas – „Lucleon“.

2014-ųjų pabaigoje „Trendhim“ augo stabiliai ir tvariai, todėl natūraliai plėtėmės į Norvegiją, Švediją, Suomiją ir Nyderlandus.

Ir... pradėjome samdyti žmones užsakymų pakavimui. Dabar jau viskas vyko sklandžiai!

2015

Nuostabi patirtis

Prie komandos prisijungė Karina ir Kristofas, prekių atsargos augo, o sandėlis tapo toks ankštas, kad norint surinkti užsakymus teko vaikščioti šonais.

Kai sandėlis virto vienkrypčių gatvių labirintu, sukvietėme komandos susirinkimą. Po valandas trukusių svarstymų priėmėme lemtingą sprendimą – atsisveikinti su mylimais namais... ir persikelti per gatvę.

Mūsų penketukas – Sebastianas, Karen, Karina, Mikkelis ir Martinas. Kristofas, deja, į nuotrauką nepateko.

Persikėlėme į naują būstinę su erdve kartingams, stalo teniso stalais ir didelėmis idėjomis.

Buto viengungiams ir miego svetainėje laikai oficialiai baigėsi.

Ir jūs turbūt manote: „Na štai – dabar jie tapo profesionalais?“ Na... ne visai.

Viena iš mūsų pagrindinių vertybių – „Hakuna Matata“ (nuostabi frazė), ir ją nuoširdžiai brangina visi „Trendhim“ darbuotojai. Seniai nusprendėme, kad niekada nenorėsime būti „profesionalūs“ vien dėl to, kad taip reikia.

Mes norime bendrauti su klientais paprastai, žmogiškai. Norime, kad mūsų komanda jaustųsi komanda. Norime nuolat augti – kaip žmonės ir kaip įmonė. Tai daugiau nei vien „profesionalumas“.

Kiekviena istorija yra unikali. Mes nesame tie, kurie nori įtilpti į standartinę formą. Tad kodėl turėtume to norėti iš kitų?

2016

Na ir greitai viskas įsivažiavo...

Aaa, 2016-ieji.

Pradėkime nuo vasario pabaigos, kai išsiplėtėme į 11 naujų šalių ir pasamdėme 43 vertėjus. Įžengti į tiek naujų rinkų reiškė, kad visus 3 000 produktų ir visą svetainę reikėjo išversti į 8 kalbas! Tai nebuvo lengva. Bet ar lengva visada reiškia smagu?

Be to, sau išsikėlėme tikslą iki metų pabaigos padidinti prekių asortimentą nuo 3 000 iki 5 000 unikalių produktų. Juk reikėjo užpildyti naują sandėlį.

2017 – 2018

Bėk, gazele, bėk!

Net serverio gedimas per „Juodąjį penktadienį“ nesustabdė mūsų pakilimo 2018 m. lapkritį... nors bandė. Laimei, sugebėjome laiku išspręsti problemas ir vis tiek laiku išsiųsti užsakymus. Sulaukėme net šiek tiek nacionalinio žiniasklaidos dėmesio – Sebastianas tą dieną tapo žvaigžde!

2017–2018 metais įžengėme į 12 naujų šalių, įskaitant Australiją, Singapūrą, Kanadą, Naująją Zelandiją ir JAV. Iš viso veikėme jau 28 rinkose. O tai – daugybė naujų istorijų, kurias reikia papasakoti.

Per šiuos metus daug dėmesio skyrėme savo prekių ženklų tapatybės aiškinimui ir stiprinimui. Beje, 2017 m. tapome 10-ąja sparčiausiai augančia įmone Danijoje – gavome „Gazelle“ įmonės titulą.

Nežinome, kaip veikia tikrosios gazelės... bet mums viskas sukasi aplink stiprią komandą ir tikėjimą kokybiškais produktais. Ir mes labai džiaugiamės, kad Horsens mieste nėra gepardų.

2019

Daugiau pasakojimų vertų istorijų

Prisiminkite tą vienintelį prekių ženklą, kurį sukūrėme 2012 m.? Dabar turime 13 unikalių ženklų ir daugiau nei 1 600 produktų mūsų portfelyje. Mūsų dėmesys tebėra skirtas Danijoje sukurtiems, mūsų dizaino komandos sukurtiems gaminiams, kuriuos galima įsigyti tik „Trendhim“.

Ne daug kas pasikeitė – išskyrus tai, kad klientai dabar turi daugiau galimybių rinktis ir dar daugiau būdų papasakoti savo istoriją. Martinas vis dar maukia energinius gėrimus, ir nė vienas iš mūsų nesigaili, kad nepasirinkome duonos pristatymo verslo. Atrodo, kad visgi laimėjo snaudimo mygtukas.

Vis dėlto svarbiausia šių dienų dalis – žmonės. Esame be galo dėkingi, kad mus supa daugiau darbščių, rūpestingų, atsakingų ir protingų žmonių nei bet kada anksčiau. Šiuo metu „Trendhim“ komandoje – daugiau nei 50 nuostabių žmonių. Kai kurie dirba ne visą laiką, kai kurie – visą, bet visi vienodai svarbūs.

Bandėme visus sutraukti į ofisą bendrai nuotraukai, bet tai pasirodė neįmanoma. Tad teks tenkintis 26-iais mūsų komandos nariais nuotraukoje.

Toks naujų produktų ir žmonių antplūdis kėlė iššūkių. Sandėlis, į kurį persikėlėme 2015 m., tapo per mažas, tad persikėlėme į 3 000 m² plotą, kuriame pakanka erdvės augimui.

2020

Gera paslauga = geras verslas

Dėmesys klientų aptarnavimui pasiteisino. Per pandemijos sukelto karantino laikotarpį vis daugiau žmonių pirko internetu ir dalinosi savo patirtimi socialiniuose tinkluose – žinia apie „Trendhim“ išplito žaibiškai, o atsiliepimai buvo daugiausia teigiami.

Rekomendacijos iš lūpų į lūpas dar labiau pagreitino mūsų augimą – tai leido samdyti daugiau žmonių, kurti daugiau produktų, užsakyti didesniais kiekiais, sumažinti savikainą. Visa tai padėjo išlaikyti prieinamą kainą ir tuo pačiu pagerinti kokybę bei asortimentą.

2020 metai daug kam buvo sunkūs, bet mes matėme juos kaip galimybę keistis į gerą. Mes visada buvome sąmoningi dėl savo poveikio aplinkai ir visuomenei, bet būtent šiais metais pradėjome ambicingiausius iki šiol tvarumo projektus.

2021

Gerai, dabar jau juokinga

Tas 3 000 m² sandėlis, į kurį persikėlėme 2019 m... tas, kuris turėjo „pakankamai vietos augimui“? Taip, jis tapo per mažas. Ir tai dar ne viskas – mūsų sandėlio valdymo sistema tiesiog nebepajėgė apdoroti tokio kiekio užsakymų.

Taigi, suvienijome pajėgas ir per vieną savaitgalį perkėlėme visą sandėlį – daugiau nei 650 000 atskirų daiktų! Naujas 5 500 m² sandėlis stovi 3,3 hektarų sklype. Jei reikės daugiau vietos – tiesiog ją pasistatysime. Dabar jau galime sau tai leisti. O naujoji sandėlio sistema veikia kaip gerai sutepta mašina.

Nepaisant pandemijos ir visuotinių tiekimo sutrikimų, sugebėjome sukurti, ištestuoti ir pagaminti daugiau nei 1 000 išskirtinių produktų. Mūsų komanda išaugo iki daugiau nei 100 kolegų – daugelį jų pamatysite nuotraukose, besidžiaugiančius savo darbu.

Augome greitai ir tą augimą panaudojome strategiškai. Didesni užsakymai mažina gamybos savikainą, bet vietoj to, kad mažintume kainą – padidinome kokybę. 2021 metais patobulinome daugelį populiariausių produktų, ir toliau tai darysime – o kas savaitę prie kolekcijos papildomai prisijungia naujų įdomių gaminių.

Mokytis – reiškia gyventi. Tobulėti – reiškia klestėti.

2022

Dėmesys aptarnavimui

Mūsų visų laikų perkamiausias laikrodis – „Dante“. 2022 m. priėmėme rizikingą, bet sąmoningą sprendimą – perdaryti jį remiantis klientų atsiliepimais. Taip gimė „Dante II“.

Investavome į visiškai naują UV spaudos įrangą, kuri leidžia kurti individualizuotus laikrodžių korpusų užrašus. Dabar galime įspausti tekstą į odą, išgraviruoti metalą lazeriu ir atspausdinti nuotraukas ant laikrodžių galinių dangtelių. Mums patinka suteikti gaminiams asmeniškumo.

Naujas biuras turėjo jaustis kaip namai – ne tik nuomojama erdvė. Kiekvienas skyrius turėjo galimybę įsirengti savo darbo vietą pagal savo skonį, tad dabar visas biuras primena mėgstamą jaukią vietą. Be to, įrengėme savo sporto salę! Stalviršiniai dviratukai, ėjimo takeliai, sporto zona... Neturime pasiteisinimo nesirūpinti sveikata.

Na, nebent dėl visų tų pyragų.

2023

Tiek... daug... gaminių...

2023 metais pasiekėme naują rekordą – įkėlėme daugiau nei 2 000 naujų prekių į savo internetinę parduotuvę. Be to, pridėjome keletą visiškai naujų kategorijų: apatiniai šortai ir kojinės įvairių formų, medžiagų ir spalvų; atskira dovanų dėžučių kategorija bei didelis pasirinkimas auskarų ir kūno papuošalų.

Norėdami tai atšvęsti, keli kolegos biure įsivėrė auskarus.

Taip pat į savo prekių ženklų šeimą priėmėme naują narį – „Otsu“ – mūsų gatvės stiliaus ženklą. Operacinėje srityje stipriai investavome į naują rūšiavimo sistemą, galinčią per valandą surūšiuoti daugiau nei 2 000 siuntų su 99,9 % tikslumu.

Ir dar vienas kuklus pasiekimas – „Trustpilot“ platformoje pasiekėme vidutinį 4,7 balo įvertinimą 28+ rinkose. Mažiausias balas bet kurioje rinkoje – 4,5.

2024

Sieksnis į ateitį

Metus pradėjome atnaujintu „Atlasu“. Tai – mūsų vidinis gidas apie įmonės kultūrą, komunikaciją ir prekių ženklus.

Norite dirbti „Trendhim“? Pažvelkite, kuo kvėpuojame...

Naujoji rūšiavimo sistema puikiai pasitarnavo per Valentino dienos kampaniją – pristatėme net 43 114 siuntų! Mūsų naujos dovanų dėžutės sulaukė didžiulio susidomėjimo.

2025

Istorija tęsiasi